"Inte sant" eller "intressant"?

Hm.. Det är nog varken intressan eller sant. Förstår inte riktigt hur livet kan vända som det gör. Bara snurra till och så fattar man ingenting! 
Allt på en gång känns det som. Å som pricken över i:et nu så lyckades jag visst grilla mina vitläksbörd lite för länge. Vips så var en trillade en liten bit av tanden bort. Tack, tack för den.. Tandläkaren nästa kanske?
De som jag gillar såååå skarpt! Lr?
Det har då varit en konstig vecka. Inte alls någon som jag har gillat. Min söndag startade så väldans bra, sedan världens tvärvändning. Inte okej!
Vilken vecka!
Varje dag denna veckan har inneburit övertid med, inte rätt vecka för det kanske. Men det är mitt jobb och jag måste vårda det. Det är ju trots allt så att jag har ju bara mig själv. Det är ingen annan än jag som sätter mat på mitt bort! Då får man ta sig i kragen så gott det går hur veckan än ser ut.
Så dagen till ära har det varit jul på mitt schema. Underbart för mig som aldrig hinner fira jul. Haha.. Nee men jag lyckas ju jobba både dagarna innan och efter. Då blir det så. Vilket fall, jul på schemat. Det har pysslats och pyntats nästan hela dagen. Några mindre avbrott för att transportera lite bilar och annat lull lull.. Å som dessa telefoner ringde idag. Jisses. Ibland önskar man att man kunde hyrt in en kundtjänst..
Det är en del av det som jag hann göra idag. Men det finns mycket mer som skall pyntas. La fokus på butiken idag så får jag ta hallen imorgon. Det är trots allt nu till helgen som det är första advent. Då måste det vara klart!
Imorgon kort dag, sovmorgon. Mycket välbehövt... Men hur i ska jag hinna med allt på jobbet imorgon? Gah! Det har jag ingen aning om. Pynta och städa är det HÖG prio på men inte lika hög som en massa andra grejer. ara måste hinna allt imorgon.. MÅSTE!
Tog mig faktiskt en promenad ner till stan. Ett litet ärende sådär. Ibland måste man ju unna sig lite, så jag tog en snabbtur te Thailand tänkte jag. 24 min närmare bestämt. Kände mig kokad efteråt, men på dett bra sätt. Har som tur var inte blivit röd, det tackar vi för! Vilket fall så har dom visst tjuvstartat med att tända belysningen på stan. Har inte varit nere innan så det kanske är flera dagar sedan. Trodde ju att det var på söndag det skulle göras. Tyckte faktiskt det var ganska så mysigt.. Får bli mer sådana turer och lite fler bilder :)
Myys? Om man kanske skulle jula sig lite här hemma trots allt.. Baka lite och fixa godis.. Mmm..
Pepparkaksmuffins kanske? Hmm.. Tåls att fundera på!
Nee men om man skulle försöka komma sig i säng innan 00.00 så att man får en chans på riktigt att sova ut..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0