Hemmafix

 
Jo men så att.. Igår hade jag lite för mycket tid och lite för lite att göra. 
Har haft ett gäng champange glas ståendes i förrådet ganska länge. Hade nämligen ingen plats för dem i lägenheten. Jag har en ytterst liten lägenhet med minimalt med plats. Hej hej kära hem på 35 kvm.. 
 
Så kom jag på att jag kanske kunde hänga upp dom.. Dök ned i pyssel lådan för att se vad jag hade. 
Efter lite letande fick jag mig en idé hur jag skulle kunna få glasen från förrådet in i lägenheten.. 
 
Pill pill, se vad jag fick till!
 
  
 
Man tager vad man haver säger dom. 
Kanske inte det mest praktika sättet att förvara glasen på, men ganska så prydligt och snyggt tycker jag. 
Kanske kan behövas några justeringa, men för tillfället är jag nöjd. 
 
Vad tycks? 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur fyndigt som helst
Kram

2012-12-20 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0