Mini Makeover

Ca 25 min på Ikea och i runda slängar 800:- fattigare så har jag kunnat lyfta mitt sovrum en smula anser iaf jag. 
Nu gör jag inte heller annat än längtar tills att jag skall gå å lägga mig.
Å så tar vi och avrundar denna kvällen med en helt galet god kvällsfika. Vanilj och frukt. Massor med frukt och vitaminer. Men nu är jag så trött att jag tror mina ögon kommer att trilla ut snart. Vilken rakarns tur att jag har sovmorgon imorgon då va? Tror att jag skall försöka förvalta den rikgit väl. 

Om jag inte skall ta mig i kragen och promenera lite. Men då måste jag allt sova nu om jag skall hinna med allt jag tänkt innan jobbet imorgon.

 

Natti natt folkens!


Kommentarer
Postat av: Therese

sv : nää precis, men man vet ju inte hur det är nu förtiden för man hör ju att det är svårare att flytta hem i från och så nu..

fint det blev!! :)

2012-01-13 @ 11:04:14
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0