Tid att drömma..

Med tanke på vad uret är så är det verkligen tid för det.. Men det är också ett nytt år. Då skall man väl bygga upp drömmar. Man kan bygga drömmar varje dag? Eller?



Drömmar om framtiden och var man vill göra. Drömmar om vad man skall förgylla sin vardag med. Drömmar om allt.. Det gäller dock att ta tag i sina drömmar..

Det finns en massa platser som jag skulle vilja besöka. Har du nåt speciellt ställe tro? Någon pärla att tipsa om, ett ställa som man skulle ha åkt till? Känns som att jag har sett hela Sverige och en del av Norge. Men resten av världen då? När ska man ta sig i kragen och inte bara drömma om det tro? Hm..


Det tåls att tänka på och det tåls definitivt att ta tag i! Just nu skall jag dock ta mig i kragen och kura ner mig i sängen. Drömma om jag vet inte vad.. Hoppas på att drömma över huvudtaget. Imorgon en spännande dag. Hoppas att den går fort så jag slipper vänta och längta så länge bara. Men AJ AJ för att skaffa sig för stora förhoppningar. Det är sällan bra. Man kan bli så besviken då..

Kommentarer
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

sv: vad använder du för program idag då? :)

2012-01-04 @ 14:33:39
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

sv: inget jag rek. egentligen men ja, photoshop finns ju att ladda ner :)

2012-01-04 @ 18:35:29
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Therese

Kan varmt rekomendera dig att besöka Vodice i Kroatien, riktigt fint ställe, god mat och härligt klart vatten att bada i :)

2012-01-09 @ 16:58:10
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0