Uff puff!


Vilken loop jag har tagit då.. Pigga glada tog visst en liten semester. Eller? Jag fick då inte följa med på den. Så då missade vi nog halva poängen med just semester. Attans va!

Tappade änna suge på allt här en sväng.. Ge mig lite SOL! Varje gång solen skiner känns det som om livet inte kunde bli bättre. Men så kommer det ett rakarns litet moln och allt känns grått å trist. Dumt! Mycket dumt! Nu är det får det ta och bli sommar och sol så man slipper detta. Eller så får jag helt enkelt ta och göra som mitt pigga jag. Jag får dra på semester. Så kanske vi kommer ikapp varandra och blir vänner igen..Haha.


Ne uff puff.. Jag gnäller visst lite. Det är inte riktigt min grej att gnälla, gillar inte att gnälla. Men alla måste vi få göra det ibland. Vi mår ju såå mycket bättre då. Eller hur?


Jaha.. Så den senaste veckan hag jag jobbat och jobbat en del. Men så har jag även tatt en vända till lek och buslandet med helt underbara  vänner å goaste lilla L. Gillar massor! Hade verkligen ett par toppen timmar där! Kommer vi ska måsta göra om massor med fler gånger! Men sen så hoppas jag ju att det blir stranden och lekplatser till sommaren med :)
Leka och springa tills nästan benen trillar av och man skruvar sig av skratt..
Det längtar jag till.. Men vi får hålla oss till godo med att leka inomhus så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0