Vinterland

Äntligen! Har vi här fått snö. Minst sagt på tiden. Kanske att det till och med är lite sent? Fast dom säger ju bättre sent än aldrig?! Så nu njuter vi..


Igår var jag och Z ute och njöt av snön i minst två timmar. Vi gick och gick runt halva stan med den knarrande snön under fötterna. Inte nog med att vi hade snö under fötterna det fortsatte ju snöa så att vi såg ut som två små snögubbar som promenerade runt. Men härligt var det!


Nu har jag varit så där duktig igen på att inte skriva. Ska försöka ta mig i kragen igen kanske?! Slarvmaja kan man minst sagt säga!

Helgen har varit heelt underbar! En helledig helg med massa mys. God mat i goda vänners sällskap och tillfälle att svänga dom lurviga. Kan man mer begära? Nu ny vecka som just börjat och den skall vi allt göra det absolut bästa av! Hålla det goda humöret på topp! 2012 skall bli ett gott år har jag bestämt! Någon fler som hakar på det kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0