Pust!

Idag blev en lång dag! Nu e ja så trötter så jag inte vad. Tur man kan lägga sig nu.. Hel dag på jobbet med en del att pyssla med. Ännu mer pyssel imorgon. Pollen över hela bilarna som måste bort, några ut leveranser mm..


Det finns att göra. Hemma har jag röjt i förrådet. Syna knappt att jag tagit ut något, men det har jag allt. Massa kläder som gick till bättre behövande. Ligga där i en säck å skräpa. Ingen nytta alls. Plockat isär min enorma lack hylla och fått in den i bilen. Tippen imorgon innan jobbet med den och lite andra grejer som jag hade liggandes..

Tvättat lite, pantat burkar och handlat fick jag gjort med.. Godaste jordgubbarna på länge :) Mums!

Men nu bums i säng innan klockan ringer igen. Kanske jag hinner mer än bara köra skräp imorgon :)
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0