Strålande!

Att man kan gilla solen så mycket?!


Möblerna är på plats och jag passade på att ta en kaffe i solen innan jobbet. Helt galet skönt var det. Mot jobbet i solsken så där fanns inget att klaga på. Om inte det då att man måste just jobba fast att det är fint väder :(


Tur de va kort dag! Innan jobbet hann jag ju faktiskt med mer än kaffe. Både träning, disk och att dammsuga. Så jag e nöjd! Så gott att komma hem när man inte behöver göra nåt större. Tog en liten kvälls promenad och så passade jag efter det på att ta mig ett litet kex som jag köpte igår. Nam nam..
Ny smak för mig iaf. Singoalla cheescake. Helt ok men ingen ny favorit tyvärr.


Nu är det natten och imorgon är de fredag. Äntligen denna efterlängtade fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0