Tidsfördriv?

Terapi eller rent av njutning? Kan faktiskt inte helt bestämma mig för vad jag vill kalla det. Men gott är det. Önskar så att det bar för egen del bara.. Då kanske man kan säga att det är av ren vilja och njutning då? För att jag vill helt enkelt..


Tro vad jag yrar om nu va? Haha..
Jo när jag kom hem så gav jag mig på allt ogräs som bestämt sig för att ta över grusgången. Drygt två timmar ett långt samtal och jag har klarat av hälften. Inte gjort något av det andra jag tänkt göra idag men det känns bra ändå. Tänk om det bara hade varit min egen grusgång. Då hade det känts ännu bättre!

Nu är det då tid att sova. Lång dag.. Va det idag och blir det imorgon. Längtar! Imorgon heldag på jobbet och sedan myskväll men bästaste Donnan. Sen är den en dag närmare fredag. Å fredag som jag längtar.. Kan bli bästa dagen på lääänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0