Öhm.. Åldring?

Nee då eller kanske?!
Vad sitter jag hemma och gör om kvällen? Sitter framför med nyheter på och stickar. Är det inte lite pensionärs varning på det så säg? Har absolut ingen aning om vad jag egentligen gör. Kör på känn bara för att. Det kan ju bli något. Även om jag inser att jag köpt på tok för lite garn.. Men ett pannband kanske? ;)
Träning, go mat, stickning och nyheter. Bara bakning kvar nu då, hoppas jag finner tiden bara!

Dock inte denna helgen, för då blir det Göteborg med tjejerna för hela slanten! Woop woop! Så kul de ska bli! Shopping, vin och skitsnack..

Avrundar denna dagen för tidig uppgång till gymmet.. Och en sak är då säker, jag är då mommas/mammas jänta. Stickningarna i högsta hugg :) Varför en när den var jobbig och man kan ha två. Höst mys!!


Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0