Glimmrande

 
Tänka sig att 40 minuter gör skillnad. Fast ändå inte alls. Precis lika trött som alla andra gånger klockan ringer. 
Underart! Men det är bara att ta tag i sig och slänga benen ur sängen. Saknar den redan!
Många timmar kvar tills att vi ses igen! 
Kombinationen av att vara nattuggla med att kliva upp i ottan är nog inte världens bästa ide trots allt.. 
Ständigt trött känns det som. Fast ändå inte alls. Lyckas få ganska så mycket gjort per dag. 
 
Nu sippar jag på en kaffe, sneglar på nyhetsmorgon och skall snart lyfta rumpan ur soffan. 
En ny härlig dag att omfamna eller ta tag i..
 
Får se när jag kryper ner till kvällen om det känns som att jag vunnit en dag eller om det blev en förlust.
Min lördag kändes som att det var en dag jag vann. Den blev inte alls som jag hade tänkt mig men ändå så bra..
Mer av den varan tack! 
Det var ju änna glimmrande!
Eller är det så att jag bara vill ha en ny lördag? Hm.. 
 
Det är många dagar kvar till nästa..
 
 
Ännu fler dagar kvar till en sommarnatt. Men snart så! Ser ljust i tunneln..
Eller snarare ser ljuset längre om dagen. Håller sig ju ljust ända fram till kl 18.. 
Åh.. Nästan så jag ryser av längtan!
 
 
 
God morgon hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0