Nyvaken..

 
Så har ännu en helg bara susat förbi. Hann knappt känna av att det var helg!
Min lediga lördag förvandlades till ett sju timmars pass som servitris. Det var kanske inte planen.
Men det gick rätt bra och jag är ganska så nöjd. För att inte burit en tallrik på typ två år så.. 
Inget tappat, inga katastrofer. Nöjda gäster. Helt ok med andra ord..
MIn söndag använde jag till att vända upp och ned på mitt hem och tvätta. Känns som att jag fick en del gjort i helgen fast att jag knappt märkte av den. Dock ingen matlagning som jag hade tänkt. 
Men det kanske man kan hinna lite av ikväll? Hm.. 
Återstår att se. Nu är det då dags att ta på sig skorna för att traska mot bussen. 
Härliga måndag.. Gymmet nästa och sedan jobb. 
Nu var vi visst igång igen.. Samma visa, inget nytt.. 
 
 
 
Längtar efter sommar och värme.. 
Känna vinden i håret och slippa ha tio lager kläder. Snart är den här.. 
Börjar faktiskt bli lite ljusare liiite längre nu.. Man kan ana våren i luten.. 
Njut!
 
God morgon hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0