Snygg, snyggare

 
Ja alltså..
Inte nog med att Therese är förbaskat fin. Verkligen vacker anser jag. Så har hon ju på sig än finare kläder. Åh!
Ge mig en plåndbok större än störst så att jag kan få ge mig ut och handla. 
Buu.. Finns det något värre läge för en tjej?!
Det där läget när garderoben är full men man har ändå inget att ta på sig. Jag tror vi alla har varit där och känner igen oss. 
Jaja.. Vilket fall.. Se, njut och dröm!
 
 
 
Allt finns att beskåda lite närmare på Hunkydory
 
Åter igen.. Fin är hon! Så man kan passa på att titta lite på henne med!
Så skoj när folk lyckas tycker jag! Å inte nog med det, hon bär upp kläderna riktigt bra med. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0