App app

 
Nu gick det sådär fort igen.. Hänger inte rikigt med känner jag. Har väl inte helt kommit på banan efter helgen kanske? Lite lättare trött, kanske en sengångare? 
 
 
En tanke.. Min telefon, det är verkligen MIN telefon. Den är fylld med appar och grejer som är mina. Sådant som jag använder nästan varje dag. Skulle bli helt krossad om den försvann.. 
Hur är det med det? 
Någon annan än jag som har dom känslorna för sin telefon? 
 
Där finns ju verkligen allt.. Mängder av minnen i form av bilder (som tur är finns dom på datorn med), alla dessa kontakter som man har skrapat ihop till vänner och bekanta. Alla de appar som man dagligen använder för att inte tala om FB. Undra just hur jag skulle klara mig utan.. 
Utan telefonen har jag ju inte ens en väckarklocka.. Farligt! Hjälp vad naken!
 
 
 
Å så.. Hemligheter eller inte? Oavsett är det väl ändå lite så att man pillar inte på någon annans telefon.. Eller?
Jag är inte skuld fri där, jag får erkänna. Har gjort det. Men man ska väl inte? Det är ju trots allt "min" telefon för alla?
 
Så... App app, rör inte min telefon! 
Å snälla, kära telefon svik mig inte.. 
 
 
Ne nu ska jag ta min nalle och göra mig klar för dagen.. 
Den änna ringer och säger att nu är det brottom.. Tur det dinns Snooze!
 
God Start!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0