Avslappnat


Min mindre härliga dag slutade riktigt bra!

Höjden av otur är väl när man är sändebud för att hämta dagens lunch och första stället är stängt.. Planerar om och åker till nästa. Vad händer?! Jo då har dom fått fel leverans så dagens rätt är inte den samma som annonseras.. Vilken soppa va? Men det var inte soppa det blev till lunch..
Hur som.. Otur hade vi/jag men till sist fick vi i alla fall mat.

Efter en lååång dag på jobbet som bara inte ville ta slut så har jag fått mysa med Donnan i flera timmar.
Vi har döpt om vin flaskan till "flinflaskan", detta i en trött felsägning av mig.. Som senare rimmar till det så pass att vi skall på "svinflaskan" på lördag. Förmodligen roligare på plats. Men ändå!

Träffat go Prinsen och fått en kos. Inte alla som har de så bra.. Men nu är det hög tid att sova..

Det var det där med minuter va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0