De är du Värd!

 
Efter alla år som du har och inte har stått ut med mig kära mor.. Är det hög tid att jag bjuder igen lite grann.. 
 
Du och jag mamma lilla skall ut på tur. Inte så lite tur heller. Ingen sådan där som var våran "stora" resan när jag var liten. Då var det stort att åka till Birsta (köpcenter Sundsvall) för att storhandla en dag.. Bara jag och mamma..
Nu skall bara mamma och jag ut och flyga. Den du! 
 
 
Hit skall vi.. Ett magiskt paradis (hoppas jag, de sa dom när jag bokade..)
 
 
bilderna kommer från apollo.se
 
 
Gruvar mig dock för att vi skall vara på samma ställe under samma tak i 7 dagar. Det har inte hänt dom senaste.. Öh.. Ja.. Vad blir det?! Iaf inte dom senaste 6 åren. Kanske någon natt här och där.. 
Men det kommer nog att bli helt galet bra tror jag! 
Nåt glas vin och så lite sol på det så kanske vi löser det mesta..
Annars blir det väl ett par år tills vi ses nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är....
Ja jag vet inte vad jag ska säga
Bäst, värst, hemsk, Go, underbar, knäpp...
Känner mig, hemsk, bäst, värst, knäpp
Hur ska detta gå.
Du vet att du är mitt allt.
Lovar att jag ska vara snäll
Puss

2013-01-26 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0