Helg lyx..

Jisses..
Det kan vara en helt vanlig grej för andra det här med helg lyx. Min helg bestod som vanligt och i god ordning av lite jobb..
Jobba är inte fy skam.. Det gör ju trots allt att man får pengar på kontot i slutet på månaden.

För att avrunda helgen med riktigt lyx så blev det ingen sovmorgon men en shopping resa till Nordby. Andra grejer än Torp det vill jag lova..
Oh.. Massa massa butiker! Farligt men roligt.
Nu en massa lappar fattigare sitter jag mätt i soffan och ser en Shoppaholics bekännelser. Passar verkligen idag!
Haha..
Men nu kan jag nog hålla mig ett tag.. Kanske..

Goa Stumpan har jag bredvid mig o soffan med.. Hänga tvätt, sen avrundar vi denna dagen och helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0