15 dagar

 
Endast 15 dagar kvar tills att man kan lämna Uddevalla. 
Som att jag längtar? Ja du det är nog bara förnamnet det... Önskar att jag kunde gå och lägga mig ikväll och så var det i övermorgon jag skulle åka. Inte imorgon, då hade jag inte hunnit packa.. 
 
Så denna tisdag är så gott som över och inom väldigt, väldigt snar tid kommer jag att trilla ihop i sängen.. 
Denna dagen har gått rätt så snabbt. Det gillas, men oj vad det känns i kroppen med!
Dubbla pass på gymmet, skurat hela övervåningen på jobbet, fixat två matlådor, tvättat, hängt tvätt och diskat..
Det var väl kortfattat det jag hunnit med idag även om inte så spännande..
Låter nog inte så mycket heller, men det känns i kroppen.
 
Så om man då som jag känner nu.. 
Är ganska så nöjd med dagen och sjukt depp för att tiden inte gör som jag vill.. 
Vad gör man då???
 
 
Jo man kan unna sig något GOTT som man somnade ifrån i söndags. 
Något som jag har dregglat efter i flera månader men inte funnit.
Äntligen!! 
Bara jag och min tårta! Men folket skall veta att det är ingen bra ide att försöka dela upp den till att äta flera ggr.
Den ville inte riktigt att man skar i den när den var mer frusen än något annat. Massa små bitar med choklad över heela bänken. Men vad gör väl det? Choklad är gott och det skall ändå ner i magen.. 
Nu mätt, belåten.. Nästan illamående skall jag bädda ner mig och drömma härliga drömmar om svajande palmer och hoppas att klockan när min vän..
 
 
 
 
 
 
Man kan fira lite en heeelt vanlig dag!
Man kan då fira att det är bara 15 dagar kvar.. Hipp hipp hurra!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0