Blåbäret är omhändertaget

Jaha.. Ja jo men som ganska så många vet, men inte alla. Så har jag blivit med bil. Det är en blå liten pärla. En liten bil, inte ny men väldigt fin ändå.
Har inte helt hunnit vänja mig än vid att jag faktisk har en bil. Men det ha jag.. Tre veckor nu och vi börjar bli riktigt goda vänner!
Min lilla blå pärla, mitt lilla blåbär.
Så vad gör man då en strålande dag som denna? Jo man ber super snällt han som tar hand om och tvättar våra bilar att tvätta min.

Jepp jepp..
Pärlan bidde tvättad och vaxad.
Inte nog med det så rent på insidan med och dofta gott. Grymt! Finns ingen som kan tvätta och fixa bilar som våran rekond!
Så nee jag tvättade den inte själv..
Men någon fördel skulle man väl ha om man jobbar på bilfirma?!

Glad som ett litet barn på julafton studsar jag runt i rekonden.. Frågar tusen frågor om och varför..

Hittar sedan en bil som är så ren och fin att man kan spegla sig i den!. GRYMT!

Lite lycka en solig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0