En liten förändring..

 
Lång härlig dag..
Uppe med tuppen? Njae.. Men uppe och iväg. Fick tränat och iväg till frisören. Jenny min sköna böna. Hon kan trolla hon.. Så det fick hon göra och vips så var det som en kollega sa..
 
"Du har ju fått en annan färg på håret ju"
 
Rätt och riktigt det! Nu så.. Skall vi testa på och se hur det är att ha lite mörkare hår. Har ännu inte hunnit vänja mig vid det. Men tanken har ju varit med mig länge så det känns inte alls fel!
 
 
        
  
 
Lite skillnad har det allt blivit.. Det tog lite tid.. Men nu så!

Än sen då..
Det blev inte så många timmar på jobbet. Men jag hann allt med en del ändå. Samt att vi hann få finbesök. 
Alltid lika trevligt! Lite småprat och lite småbus. Eller.. Iaf gjorde jag tappra försök att busa och även få en kram. 
Men det var lättare sagt än gjort det. Lilla damen tyckte det var roligare med lego och måla.. 
Kanske nästa gång om jag har tur. Kanske att jag till och med får ha henne på besök en dag när mamma och pappa skall göra annat. Får kika på det.. Blir efter en jobbhelg, så jag kanske inte är den bästa lektanten då.. 
Hm... 
 
Toppar dagen med lite träning och nu sitter jag mätt med fötterna på soffbordet. 
Skall inom kort bädda ner mig för att fånga morgondagen med ett leende..
 
 
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0