F*"#¤%&.. Toarulle..

 
 
Ibland.. Gah!
Ibland går det såååå bra med allt. Ibland går det mindre bra.. 
Kom mig hem från en rätt så bra dag på jobbet får jag säga.. Efter någon timma hemma så konstaterade jag att gymmet vore nog en bra ide trots allt. 
Kände mig dock tvungen att tvätta, så det fick man väl fixa til..
Kastar ihop tvätten så fort jag kan nästan samtidigt som jag hoppar i träningskläderna..
IN i maskinen och så iväg..
 
Gött gött.. 30 min band och 10 min cross.. 
Sträcka ut ordentligt bara för att jag slarvat lite det senaste. Optimist som man är så rinner ju tiden alltid iväg på morgonen.. 
 
Nå, åter hemma och skall ta rätt på min tvätt. Som innehåller endast svart tvätt..
Allt är mer eller mindre grått! Vad i ???   "#¤%&%¤#
Förstår ingenting! Ja jo men.. Efter att ha skakat lite, skrapat lite.. Ja då konstaterar jag  att i all hast har jag förmodligen lyckats riva ner toarullen och fått med den in i maskinen. 
Jag har tvättat en toa rulle. Hur bra blev det tro? Inte alls.. Det betyder att jag få köra tvätten igen.. 
Den är fortfarande inte helt svart igen, men den är inte fullt lika grå. 

Lycka??? 
Njae.. Kan jag inte påstå..
Å ja.. Ja vet att jag är fantastiskt klantig...
 
 
 
 
 
Något som är bättre är väl iaf att jag snart kan gå å lägga mig i en nybäddad säng. 
Mmm.. Det är något som är riktigt gott och jag längtar!
Finns det något bättre än att lägga sig i en nybäddad säng? 
Mmm... 
Ja jo jag kan faktiskt komma på två saker..
1. Om någon annan bäddar sängen åt dig
2. Om du har någon att krypa ner i sängen med
 
 
A ne.. Nu är det sova tid gott folk.. 
Jag och Pellefanten skall sussa vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0