I tystnaden..

 
Mm..
Det var väl det va? Det har minst sagt varit tyst.. 
Men i den tystnaden så ekar tankarna.. Tankar om allt mellan himmel och jord. Allt från liten till stor.
Många tankar i ett huvud kan bo.. 
 
 
Vilans tid har nu varit ett tag. Väl behövt tror jag. Brottas ändå med ett illamående som inte alls vill sluta. 
Hoppas på att känna mig på topp snart igen. Ingen höjdare att gå runt och vara vimmelkantig..
Fyra dagars vila nu, imorgon fem.. Sen får det noga bara bra tyckte jag!
 
Helg i vanlig ordning, jobb och en sväng om. Mycket trevligt mendet märks på kontot.. 
Det kostar att vara ledig även om det är mycket trevligt..
 
Så vad mer skall man säga då? 
Avrundar kvällen och tänker nog inom väldigt kort dra täcket upp över näsan. 
Gottar mig först med jordgubbar, hallon och kvarg. En liten smörgås med. Mmm.. Gotte gott!
Man skall njuta av livet små goa bitar!
Känsla och längtan till sommaren gör sig mer än påmind 
när man får tag på gubbar..
Finns det något bättre än sol och jordgubbar? Är det inte sommar känsla så säg?!?
 
 
 
 
 
 
 
 
Gottar ner mig ännu en stund och sedan så välkomnar vi John Blund..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0