Kvalitet!

 
Vilken härlig dag man haft då!
Solen har strålat och vi har passat på att vara ute och leka. Kände väl mig inte allra värst aktiv första timmen. 
Men så var jag väl inte helt vaken heller om man får försvara sig en smula.. 
Fast jag gjorde allt tappra försök att spela fotboll och vara med lite i lekarna. Å andra sidan var det ganska så gott att bara se dom små leka och skratta med. Titta på, njuta av solen och smutta på en kaffe. 
Inte mycket att klaga på där inte! Vad slår egentligen ett barnaskratt? När det klingar sådär så att man själv inte kan låta bli att skratta för att det är så ärligt, härligt skratt. 
Åh! Underbart är vad det är.. Sen så kan det ju komma andra toner med ur dom små liven, men vad gör väl det? 
Dom är ju goa hur man än gör ändå, å inte heller hade jag varit helt nöjd om jag trillat och satt mig på rumpan. 
Så det så..  Jag är med er jag! Haha.. 
 
 
Hur som haver.. En härlig dag med skratt, sol, kaffe, goda vänner och en massa tjöt. 
Pratat om allt mellan himmel och jord. Det är så gott med vänner som man kan slappna av med och säga precis vad som helst. 
Det har pratats om allt från drivbänkar man skulle kunna bygga, hur en altan blir bäst.. Till, ja..
Var man kan göra skofynd och en massa, massa annat.
 
Underbart helt enkelt! 
Bäst av allt.. Eller ja kanske inte bäst, men väldigt bra iaf. Man kan ana våren i luften. 
Det har känts ett par dagar nu, underbart! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0