Kvälls twist

 
Mm.. Mätt och god men ändå sugen.. Vad gör man?
Tåls att fundera på det va? Just idag hade jag iaf en lösning hemma. Toppen tycker jag. 
En riskaka eller två.. Mm.. Så blev det, Någon som reflekterat över alla dessa smaker som dykt upp? 
Jag har då inte provat många alls.. Långt ifrån, salt brukar kunna vara ett säkert kort. Men just idag blev det ost. 
Icas egna till och med. Nu efter några tuggor, helt ok. Men kanske ingen ny favorit.. 

Någon som har ett tips på vad man skall köpa för en.. ??
 
 
 
Eller kanske man skall komma på några bra smaker och skicka in som tips? 
Hm.. Tro hur man då skulle gå tillväga?
Jag som är lite galen i popcorn och anser att salta kakor liknar det kanske skulle tipsa om typ salt/smör smak.
Så det blir som popcorn.
Eller vad tror folk om det? Tomat smak kanske? Pizza finns ju.. Spännnde tanke!
 
Vilken smak skulle du vilja ha? 
 
 
Det kan man fundera på folket, jag skulle till och med kunna drömma om det.. Haha.. 
Nu är det då tid att sova.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0