Slapp å slö..

 
Hm.. Jag som hade massa planer på saker som jag skulle vilja göra idag.
Ändå sitter jag fortfarande i soffan. Inte kommit längre än att jag ätit frukost och fått i mig två koppar kaffe. 
Tro vart denna dagen skall sluta.. 
Man skulle kunna göra en massa saker men en lördag som denna, men njae.. Det är ganska så gott att bara sitta faktiskt. Städa lite kan man alltid göra, det är ju roligt. Eller? 
Annars kan man ju alltid hälsa på någon och dricka lite mer kaffe.. Eller?
Jaha.. Na jag vet inte vad jag skall hitta på.. Håller mig nog i soffan en stund till. Slappa lite lagom. 
Mot gymmet en dag som denna? Nja.. Jag har slappat från gymmet två dagar, tar nog en till. 
Det gör nog gott att slappa och slöa lite lagom. Måla naglar, fixa å trixa lite här hemma kanske. Kan nog komma på mängder av stillsamma aktiviteter i hemmets lugna vrå. Frågan är bara vilken man ska börja med. 
Disken är borta och tvätt finns det ingen. Hm.. 
Jag fick nog fundera på detta här dett tag... En kaffe till kanske?
 
 
 
 
Kanske inte för länge dock? Slappa och slöa lagom var det... Haha..
 
 
 
Såå gott kan det se ut när man dricker en kopp.. Dock inga gubbar idag. 
Men det är ändå nästan lika bra, hallon till frukosten iaf. 
 
 
 
Åååh.. Ne nu lutar vi oss tillbaka igen..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0