Sova är ingen sport!

 
Eller? 
Ibland kan man tro det med tanke på vad svårt det skall vara att somna, Hade det varit en sport hade jag nog inge vunnit den grenen. Hade det då istället handla om att sova tungt när man väl har somnat, då har jag nog en chans iaf. Haha.. 
Nå.. Nu var det den där delen av mig som skulle vara morgonpigg. Inte precis.. 
Smuttar på kaffet och försöker att vakna,
Ser fram emot ännu en lååång och härlig dag. Vet inte helt ännu vad som är min plan för dagen.
Kan bli en lunch med min undebara eller så kanske det blir en kväll för oss två. 
Inget bestämt bara sådant vi pratat på, oavsett alltid lika kul att få rå om henne en stund!
Minst en gång i veckan, det är bra för hälsan det.. 
 
Men nu fick det vara klart för denna morgon, dags att snöra på sig skona och ge sig av..
Tillbaka till gymmet, trampa pedaler och band.. Ganska så taggad faktiskt! 
Go, go, go!!
 
 
 
 
Åh just det!
Gooo Morgon med 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0