Tröttast kommer sen?

 
Eller?? Haha.. 
Så intressant detta kommer att bli. Jobb idag, heeela dagen. Nu sitter jag stilla en liten stund innan mer jobb. 
Ständigt gör man inget annat än att jobba. Det är inte så att jag klagar, No No! Jag gillar att jobba.. 
Men emellanåt så landar man som nu i soffan och bara känner hur gott det är.
Tänk att få stanna här i soffan och bara glo på tv eller något sådant. Kanske en film med en påse chips. 
Det hade varit något..
 
Men å andra sidan så blir man inte rikare av att sitta i soffan. No no på den med. 
Men sen när man tänker igen.. Detta året har jag inte hunnit äta en chips påse äns. Hmm.. Inte för att det lockar allt för mycket. Men det var en lite spännande tanke. Inga chips alls och det har snart gått tre månader på detta år. 
Bra där fröken! Jag som annars är ganska bra på att äta chips..
Haha.. 
 
Å detta svammel.. 
 

Sitter och ser en film som jag sett många gånger om. Kan den nästan, vet hur den slutar. 
Ändå är den så bra! Typisk tjej film, en sådan där som gör att man mår lite bra men samtidigt blir lite deppig. 
Kanske man skulle ha en söndag med bara sådana filmer? Just för känslans skull...?
Alla dessa drömmar som man har men som bara finns på film. 

Ni vet när man tänker.. Åh.. Tänk om det kunde hända mig. Men så vet man att det bara är på film det händer..
Det kanske bara är jag som tänker sådana tankar, vad vet jag. Men det är lite härligt att drömma ibland!
 
 
Nå då kanske jag har svammlat klart? 
Trött, ja det kan jag fakiskt skriva under på.. 
Men samtidigt fylld av någon form av energi som jag inte vet var den kommer ifrån.. 
Bara att spara och bevara den eller så eldar vi upp allt på en och samma gång.
Tro vad som är bäst?? 
Redo att starta denna dagen på nytt iaf.. 
 
 
Så då kö vi eller?? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0