Halvfabrikat


Dagens middag.. Mm.. Det låter spännande va?
Nope! Det är inte så skoj.. Men idag så orkade jag verkligen inte göra någon riktig mat.. Helt sjukt trött är jag efter att jag har städat hela dagen.. Iaf sen jag kom hem så har jag städat.. Äntligen sitter man ner : )
Det blev pizza.. Halvfärdig mat med andra ord.. Billig frys pizza som jag toppar med lite egna grejer så att det ska bli något på den. Om man inte gör det så är det ju nästan ingenting på den.. Hehe..
Till det hela så blev det en avocado sallad med lite annat smått å gott i.. Jag mena man tager vad man haver.. Eller?



Så då kan man säga att det blev en avocado sallad..
I har jag tomat, rödlök och purjolök..
Toppat med en "hemmagjord" dressing.. Men man kan ju köra fabrikat med till det med. Det finns ju dressingar som man blandar med vatten och olja.
Alla sätt är bra utom dom dåliga eller? 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det såg bättre ut än det lät på telefon...

Kram

2008-10-07 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0